maandag 5 september 2011

Weer aan de slag.

Knutselen is ruim een jaar een beetje op de achtergrond geraakt. We hebben inmiddels een wolk van een dochter. Onze lieve kleine Eva.
Maar nu er weer een beetje rust is ben ik langzaam weer wat knutselwerk aan het oppakken. Wat oude dingen afronden en ik ben begonnen met een scrapbook voor Eva. In november/december komt er een nieuwe snijmachine uit de Silouette Cameo. Deze machine wil ik gaan aanschaffen, vorige maand heb ik dan ook mijn Cricut verkocht. Nu moet ik nog wel even geduld hebben. Maar eigenlijk kan ik niet wachten om er mee aan de slag te gaan! Ik hoop dan ook om binnenkort weer het een en ander te laten zien.
Sinds kort staan mijn naaimachine en mijn lockmachine ook in mijn knutsel kamer. Ik ben zo nu en dan ook in de weer met stofjes. Ik heb een tijdje geleden een boek van Tilda aangeschaft hierin staan leuke kleine projectjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten